Motor zabudovaný Volvo, Mercruiser GM 5.7L VORTEC
Základní informace o motoru GM 5.7L s dlouhým blokem (1996+): Motor je postaven na základě...
Motor je postaven na základě platformy General Motors 5.7L a je dodáván se standardní výbavou, která zahrnuje kompletní vnitřní mechaniku, ventilový kryt, kryt rozvodů a olejovou vanu. Jedná se o osmiválcový motor do V s objemem 5,7 litru (350 CID), který dosahuje výkonu 270 koní při 4800 ot./min a maximálního krouticího momentu 460,98 N·m při 3200 ot./min.
Motor má standardní směr otáčení, klasické uchycení a zapalovací sekvenci 1-8-4-3-6-5-7-2. Objem olejové náplně činí 5,21 litru, přičemž doporučeným mazivem je olej SAE 15W40 určený pro lodní benzínové motory.
Tato jednotka je navržena jako přímá náhrada za vestavěné lodní motory značek Mercruiser, Volvo Penta, OMC a Crusader, které využívají základ GM 5.7L. Je kompatibilní s verzemi využívajícími karburátor nebo TBI (Throttle Body Injection) v provedení long block vyrobeném mezi lety 1987 až 1995. Umožňuje také použití mechanického palivového čerpadla.
Originální čísla kompatibilních dílů zahrnují Mercruiser 807447R2, 807447R50 a Volvo Penta 856706, 856901.
Tento lodní motor Mercruiser plně nahrazuje OEM čísla:
Mercruiser: 14152A1, 14152R4, 14152R5, 14155A1, 807315A1, 807447R5, 807447R50, 807447R60, 807449R01, 807449R5, 807449R50, 807449R60, 863661A1, 863661A2, 864652A01, 883944R5, 883944R50, 891781R01, 8M0088397, 8M0187370, 8M0187371
Kod: 20111
Označení: RECGM350PREVORTEC
OEM: MERCUISER: 807447R2, 807447R50 VOLVO OMC CRUSADER VOLVO: 856706, 856901
Parametry
Základní informace o motoru GM 5.7L s dlouhým blokem (1996+): Motor je postaven na základě...
Tento motor je založený na 5,0 litrovém (305 CID) osmiválci do V s úhlem 90°. Disponuje výkonem...
Motor je založený na platformě GM 3.0L a 3.0LX s objemem 3,0 litru (181 CID). Výkon dosahuje 140...
OEM: MERCUISER: 879150A31 VOLVO: 3801555 OMC CRUSADER INDMAR (2008+) Technická specifikace...
Motor je založen na vidlicovém osmiválci GM s objemem 5,7 litru (350 CID) a úhlem válců 90°....
Motor je postaven na základě platformy General Motors 5.7L a je dodáván se standardní výbavou, která zahrnuje kompletní vnitřní mechaniku, ventilový kryt, kryt rozvodů a olejovou vanu. Jedná se o osmiválcový motor do V s objemem 5,7 litru (350 CID), který dosahuje výkonu 270 koní při 4800 ot./min a maximálního krouticího momentu 460,98 N·m při 3200 ot./min.
Motor má standardní směr otáčení, klasické uchycení a zapalovací sekvenci 1-8-4-3-6-5-7-2. Objem olejové náplně činí 5,21 litru, přičemž doporučeným mazivem je olej SAE 15W40 určený pro lodní benzínové motory.
Tato jednotka je navržena jako přímá náhrada za vestavěné lodní motory značek Mercruiser, Volvo Penta, OMC a Crusader, které využívají základ GM 5.7L. Je kompatibilní s verzemi využívajícími karburátor nebo TBI (Throttle Body Injection) v provedení long block vyrobeném mezi lety 1987 až 1995. Umožňuje také použití mechanického palivového čerpadla.
Originální čísla kompatibilních dílů zahrnují Mercruiser 807447R2, 807447R50 a Volvo Penta 856706, 856901.
Tento lodní motor Mercruiser plně nahrazuje OEM čísla:
Mercruiser: 14152A1, 14152R4, 14152R5, 14155A1, 807315A1, 807447R5, 807447R50, 807447R60, 807449R01, 807449R5, 807449R50, 807449R60, 863661A1, 863661A2, 864652A01, 883944R5, 883944R50, 891781R01, 8M0088397, 8M0187370, 8M0187371