Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.
Deset let poté, co Suzuki spustila revoluci v oblasti čtyřtaktních závěsných lodních motorů uvedením cenami vyznamenaných modelů DF60 a DF70 na trh, definuje Suzuki tuto kategorii třemi novými modely DF70A, DF80A a DF90A znovu.
Deset let poté, co Suzuki spustila revoluci v oblasti čtyřtaktních závěsných lodních motorů uvedením cenami vyznamenaných modelů DF60 a DF70 na trh, definuje Suzuki tuto kategorii třemi novými modely DF70A, DF80A a DF90A znovu.
Deset let poté, co Suzuki spustila revoluci v oblasti čtyřtaktních závěsných lodních motorů uvedením cenami vyznamenaných modelů DF60 a DF70 na trh, definuje Suzuki tuto kategorii třemi novými modely DF70A, DF80A a DF90A znovu.
Deset let poté, co Suzuki spustila revoluci v oblasti čtyřtaktních závěsných lodních motorů uvedením cenami vyznamenaných modelů DF60 a DF70 na trh, definuje Suzuki tuto kategorii třemi novými modely DF70A, DF80A a DF90A znovu.