Motor zabudovaný Mercruiser, Volvo 4.3L - 4.3GXI & 4.3L...
OEM: MERCUISER: 879150A31 VOLVO: 3801555 OMC CRUSADER INDMAR (2008+) Technická specifikace...
Motor je založen na vidlicovém osmiválci GM s objemem 5,7 litru (350 CID) a úhlem válců 90°. Nabízí výkon 260 koní při 4400 otáčkách za minutu a točivý moment 474 N·m (350 lb-ft) při 3600 ot./min. Motor má standardní směr otáčení a zapalovací pořadí 1-8-4-3-6-5-7-2.
Tento motor je vybaven plochým vačkovým hřídelem a mechanickou palivovou pumpou. Sací potrubí je upevněno 12 šrouby.
Objem olejové vany je 5,5 kvartů (přibližně 5,2 litru) a doporučený olej je SAE 15W40 vhodný pro lodní benzínové motory.
V základní výbavě jsou všechny vnitřní komponenty motoru, ventilové kryty, kryt rozvodů, olejová vana, vodní pumpa a těsnění výfuku.
OEM: MERCUISER: 879150A31 VOLVO: 3801555 OMC CRUSADER INDMAR (2008+) Technická specifikace...
Motor je postaven na základě platformy General Motors 5.7L a je dodáván se standardní výbavou,...
Základní informace o motoru GM 5.7L s dlouhým blokem (1996+): Motor je postaven na základě...
Tento motor je založený na 5,0 litrovém (305 CID) osmiválci do V s úhlem 90°. Disponuje výkonem...
Motor je založený na platformě GM 3.0L a 3.0LX s objemem 3,0 litru (181 CID). Výkon dosahuje 140...
Motor je založen na vidlicovém osmiválci GM s objemem 5,7 litru (350 CID) a úhlem válců 90°. Nabízí výkon 260 koní při 4400 otáčkách za minutu a točivý moment 474 N·m (350 lb-ft) při 3600 ot./min. Motor má standardní směr otáčení a zapalovací pořadí 1-8-4-3-6-5-7-2.
Tento motor je vybaven plochým vačkovým hřídelem a mechanickou palivovou pumpou. Sací potrubí je upevněno 12 šrouby.
Objem olejové vany je 5,5 kvartů (přibližně 5,2 litru) a doporučený olej je SAE 15W40 vhodný pro lodní benzínové motory.
V základní výbavě jsou všechny vnitřní komponenty motoru, ventilové kryty, kryt rozvodů, olejová vana, vodní pumpa a těsnění výfuku.