Navigační set ruční 230x215 mm
Ruční navigační sada v praktickém pouzdru. Rozměr: 230x215 mm
Kompas řady Clipper je plně elektronický kompas s odděleným gyro indukčním snímačem. Velký displej má 7 úrovní podsvícení a zobrazuje skutečný nebo magnetický kurz. Senzor je zavěšen v kardanových závěsech +/- 45 stupňů v bočním i dopředném náklonu a montuje se na místo s minimálním magnetickým rušením. Malé chyby odstraňuje přímo automatická kalibrace kompasu.
Použití a funkce
Jízda na kurz (Steer to course) způsobí při odchylce od zadaného kurzu zobrazení proporcionálního množství šipek indikujících nutnost korekce kurzu kormidlem a v jakém směru je nutno kormidlem korigovat jízdu. Abyste se vrátili do správného kurzu, zatočte kormidlem ve směru šipek zobrazených na kompasu dokud šipky nezmizí. Citlivost na řízení lze uživatelsky nastavit. Kompas umožnuje nastavit alarm pokud je loď mimo nastavený kurz a vy jste vzdáleni od kormidla. Pokud je odchylka od kurzu větší než je nastavená hodnota, spustí se zvukový alarm. Specifikace Napájecí napětí je 12V ss, spotřeba 120mA + (max. 25 mA pro podsvícení displeje), přesnost snímače +/- 1 stupeň, nastavitelné tlumení, rozlišení displeje 1 stupeň, velikost přístroje 110 x 110 mm, hloubka za panelem 30 mm, snímač průměru 175mm x 95 mm, snímač je dodávaný s 5 m propojovacím kabelem, je možné objednat i další prodlužovací kabely.
Ruční navigační sada v praktickém pouzdru. Rozměr: 230x215 mm
Opakovač GPS řady Clipper se stal záhy po jeho uvedení na trh přístrojem, který nemá konkurenci....
Opakovač vyžaduje už existující systém kompasu Clipper se sondou - opakovač data existujícího...
Kompas určený pro zabudování do přepážky plachetnice.
Zapuštěný kompas s antireflexním displejem.
Kompas zobrazující digitálně a velmi snadno magnetický kurz s rozlišením jednoho stupně. Je možné...
Kompas s antireflexním displejem.
Kompas řady Clipper je plně elektronický kompas s odděleným gyro indukčním snímačem. Velký displej má 7 úrovní podsvícení a zobrazuje skutečný nebo magnetický kurz. Senzor je zavěšen v kardanových závěsech +/- 45 stupňů v bočním i dopředném náklonu a montuje se na místo s minimálním magnetickým rušením. Malé chyby odstraňuje přímo automatická kalibrace kompasu.