Tlumicí guma řízení (Rubber, steer ADJ) 43416-97J10-000...
Originální guma pro nastavení řízení (rubber steer adj) s číslem dílu 43416-97J10-000 je určena...
Jedná se o součást převodovky přívěsného motoru – konkrétně převod nebo soukolí zajišťující chod motoru v předním směru (vpřed). Tento „gear comp“ zpravidla obsahuje ozubené kolo (či vícero kol) uložené v převodovém ústrojí spodní části motoru. Používá se k přenosu síly z klikového hřídele na lodní šroub v režimu „F“ (forward – vpřed).
Originální guma pro nastavení řízení (rubber steer adj) s číslem dílu 43416-97J10-000 je určena...
Díl Suzuki 12915-91J02-000 je originální výfukový ventil určený pro čtyřtaktní lodní motory...
Originální vymezovací podložka (shim) značky Suzuki, katalogové číslo 09181-17024-000, je určena...
Originální vymezovací podložka (shim) Suzuki s katalogovým číslem 09181-17023-000 slouží pro...
Tento originální pojistný klín ventilu (cotter valve) od Suzuki Marine je určen pro přívěsné...
Střižný kolík pro lodní motory Suzuki: DF 2,5 2006 - 20016 DF 4/5/6 2002 - 2011...
Originální vymezovací podložka (shim) Suzuki s číslem dílu 09181-17022-000 je určena pro přívěsný...
Tento díl je originální součástí od výrobce Suzuki Marine a je určen pro přívěsné motory DF4, DF5...
Originální díl od Suzuki Marine, určený pro upevnění a hladký pohyb ovládací páky (tiller arm) u...
Díl Suzuki 09205-04002-000 je originální pružný kolík (spring pin) o rozměrech 4×20 mm, který se...
Tento originální díl od Suzuki Marine je určen pro přívěsné motory DF2.5. Horní kloubový...
Díl Suzuki 13277-91J00-000 je originální odvzdušňovací hadice (air vent hose) určená pro lodní...
Originální těsnění ventilu (ventilové gufero) Suzuki s číslem dílu 09289-05012-000 je určeno pro...
riginální díl od Suzuki Marine, určený pro upevnění a hladký pohyb hřídele spojky (clutch shaft)...
Tento originální díl od Suzuki Marine je určen pro přívěsné motory DF4, DF5 a DF6. Slouží k...
Díl Suzuki 11174-91J00-000 je originální odvzdušňovací hadice (breather hose) určená pro lodní...
Jedná se o součást převodovky přívěsného motoru – konkrétně převod nebo soukolí zajišťující chod motoru v předním směru (vpřed). Tento „gear comp“ zpravidla obsahuje ozubené kolo (či vícero kol) uložené v převodovém ústrojí spodní části motoru. Používá se k přenosu síly z klikového hřídele na lodní šroub v režimu „F“ (forward – vpřed).